Regulamin korzystania z apartamentu
§1.
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15.00 do godziny 12.00
- Goście hotelowi podlegają obowiązkowi meldunkowemu w momencie przyjazdu do Hotelu, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 ostatniego dnia planowanego pobytu, co jednak nie jest wiążące dla hotelu.
§2
Bristol Aparthotel zobowiązany jest:
- Zapewnić warunki pełnego wypoczynku Gościa.
- Bezzwłocznie reagować na zgłoszone uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku – przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek lub braków.
§3.
- Hotel nie odpowiada za pozostawione w pokojach pieniądze, kosztowności albo inne przedmioty wartościowe.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
§4.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godz. 22.00 recepcja ma obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających w pokoju.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Gość nie ma prawa przekazywania kluczy osobom trzecim.
§5.
- W Aparthotelu należy zachować ciszę od godz. 22.00 do 7.00 dnia następnego.
- Gość nie ma prawa organizować głośnych spotkań lub imprez apartamencie.
§6.
- Na terenie Aparthotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
§7.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek sprzętów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących stworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
§8.
- Przy każdorazowym opuszczeniu pokoju prosimy o sprawdzenie czy jest zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z pokoju należących do apartamentu rzeczy (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd). Prosimy o dbanie o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia i zakręcanie wody§9.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników albo innych osób przebywających w apartamentach albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania apartamentów.§10 .
Utrzymanie czystości w apartamencie
- Gość odpowiada za utrzymanie czystości w apartamencie we własnym zakresie. Przez co rozumie się: wyrzucanie śmieci, zmywanie naczyń. Bristol Aparthotel nie wykonuje sprzątania apartamentów podczas krótkotrwałego najmu. Kontener służący do wyrzucania śmieci znajduje się na zewnątrz budynku.
- W trakcie pobytu Gościa istnieje możliwość wykonania usługi sprzątania przez pokojową za dodatkową opłatą 60 zł. Zamówienie takie należy zgłosić w recepcji głównej Hotelu Bristol z jednodniowym wyprzedzeniem.
- Informujemy, że na I piętrze znajduje się ogólnodostępne pomieszczenie, gdzie można skorzystać z żelazka, pralki.§11.
Odpowiedzialność za szkody i inne opłaty
- Prosimy o zapoznanie się załączoną inwentaryzacją apartamentu oraz dbanie o prawidłowe korzystanie ze wszystkich sprzętów.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego i wyposażenia w momencie wprowadzenia do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową (wg wewnętrznego cennika) za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu wyrządzone przez niego lub zaszły z jego winy bądź osób odwiedzających go w apartamencie. Jednocześnie ma on obowiązek poinformować Bristol Aparthotel o jakichkolwiek usterkach lub zniszczeniach natychmiast po ich zaistnieniu, niezależnie od przyczyny ich wystąpienia. Gość ma obowiązek natychmiastowego pokrycia kosztów naprawy.
- W dniu wyjazdu Gość jest zobowiązany udostępnić wynajmowany apartament osobie wyznaczonej do obsługi w celu skontrolowania stanu miejsca noclegowego. Dopiero wówczas Gość ma prawo opuścić apartament. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę, za które nie zostanie uiszczona opłata będą dochodzone na drodze sądowej.
- Za zgubienie klucza lub chip’a Gość zostanie obciążony kwotą 70 PLN.
- Garaż w Aparthotelu dostępny jest za dodatkową opłata 20 PLN/doba, po uprzednim dokonaniu rezerwacji miejsca w recepcji Hotelu Bristol. Do rezerwacji stanowiska garażu wydawany jest pilot. Opłata za zgubienie wynosi 60 PLN.